3 kwietnia 2016

Information part

Więc, chciałabym bardzo podziękować wszystkim osobom, które odwiedzają i komentują mojego bloga. To naprawdę wiele dla mnie znaczy, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę widząc kolejne odsłony tej strony! Dziękuję Wam bardzo za te 78 tyś wyświetleń! W ciągu trzech lat daliście mi tyle znaków od siebie, że nie mogę wytrzymać <3 Duma z Was mnie rozpiera i to daje mi energię na kolejne fanfici! Kocham Was najmocniej <3
A teraz, nominacja to Liebster Award, za którą serdecznie dziękuję Rits U (klik do jej bloga)
Pytania od niej:

1. Co jest twoją pasją?
2. Podaj proszę jakiś twój ulubiony inspirujący lub motywujący cytat.
3. W jakiego kraju kuchni gustujesz najbardziej?
4. Jaki tytuł nosi książka, którą ostatnio przeczytałaś?
5. Oglądasz dramy? Jak tak, to jakiego rodzaju są one najczęściej. Jeśli jednak nie, czemu?
6. Z czym wiążesz swój przyszły zawód?
7. Największe marzenie w życiu.
8.  Podchodzisz do tego co daje nam życie w negatywny czy pozytywny sposób?
9.  Najsłodsze kłamstwo czy gorzka prawda?
10. Patrząc na super moce EXO, którą chciałabyś mieć?
11. Ulubiony gatunek muzyczny?

1. Moją pasją jest muzyka, pisanie opowiadań, czytanie książek oraz rysowanie. Spędzam każdy dzień na realizowaniu tych pasji, nie wyobrażam sobie dnia bez choćby jednej z tych czynności ;)

2. "I'd rather bend than break" - Kim Jongin "Kai".

3. W polskiej. Uwielbiam gotować i używam polskich przepisów, po babci i mamie, które pokazały mi naprawdę świetne potrawy polskie  ;)

4. Harry Potter i Insygnia Śmierci. Uwielbiam całą serię książek jak i filmów o Harry'm Potterze, i każdego roku w okresie jesień-zima-wiosna czytam całą serię od nowa, przez co znam ją już prawie na pamięć <3

5. Oglądałam kiedyś, a teraz nie mam na nie czasu za bardzo, ale bardzo lubię You're Beautiful i chętnie do niej wracam w wakacje ^ ^ Cóż, jaki gatunek lubię? Romanse z małą dawką dramatu ^ ^

6. Z hotelarstwem oczywiście :3 Mam zamiar pracować w Korei w hotelu lub być stewardessą i latać po całym świecie. Odwiedziłabym wtedy kraje, które od zawsze chciałam odwiedzić <3

7. Moim największym marzeniem jest wycieczka do Korei Południowej, Japonii oraz do Chin. Bardzo mnie interesuje kultura tamtejszych krajów i chciałabym poczuć ją na własnej skórze :3

8. W pozytywny sposób. Nawet gdy źle się dzieje, wiem że tak miało być i nie przejmuję się tym zbyt mocno, jak kiedyś. Wszystko ma jakiś cel i trzeba tylko pokazać, że jest się silnym!

9. Gorzka prawda zdecydowanie, Lepiej być szczerym wobec innych, niż okłamywać każdego :)

10. Hm... telekineza wydaje się być bardzo ciekawa, ale też teleportacja byłaby świetnym rozwiązaniem. Zostawię te dwie, bo nie umiem zdecydować się tylko na jedną :c

11. Kpop i jrock ^ ^

Teraz pytania ode mnie: (najgorsza część)
1. Piosenka, która cię inspiruje?
2. Skąd bierzesz pomysły na opowiadania?
3. Gdybyś miała wybrać jakiegoś idola/idolkę na swojego przyjaciela, kto to by był i dlaczego?
4. Twoja ulubiona książka/film?
5. Gdybyś na jeden dzień miała się stać kimś innym, to co byś zrobiła jako pierwsze?
6. Kto inspiruje Cię w życiu?
7. Czy miałaś w swoim życiu gorszy okres i jak udało Ci się z niego wyjść?
8. Co sprawia, że wstajesz z uśmiechem?
9. W jakim filmie chciałabyś zagrać główną rolę?
10. Gdybyś miała zrobić tatuaż, to jaki wzór chciałabyś mieć i gdzie?
11. Jak ubrałabyś się na wygraną jakiegoś konkursu/gali?

Nominuję 3 blogi:
1.   Uszati i Berenika
2. ming
3. Gomili.Giza

Jeszcze raz dziękuję za nominację! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.