24 sierpnia 2013

Stay With Me PROLOG

"Czekałem na to tyle dni... Tyle miesięcy... Tyle lat. 
Zbyt długo by móc tego nie zrozumieć.
Czy wiesz jak bardzo tęskniłem za tym uśmiechem
Jak bardzo chciałem go móc znów go zobaczyć
Po tym jak zniknął
Po tym... 
Po tym jak myślałem że nigdy go nie odzyskam
Tak samo jak nie odzyskam Ciebie Kyungsoo.
Nadal mam przed oczami tamten dzień
Tamten wieczór...
Myślałem, że już sobie nie wybaczę.
Wiesz, że pięknie wyglądasz kiedy śpisz?
Zauważyłem to już dawno temu ale nie miałem jak Ci tego powiedzieć...
Chociaż wiem, że mnie słyszałeś
To nie odezwałeś się...
Bo nie mogłeś.
Spałeś.
Każdego dnia tych 5 lat wsłuchiwałem się w Twój oddech
Chciałem zabrać Cię do siebie
Ale...
Oni woleli zostawić Cię tam jeszcze przez jakiś czas...
Jakiś czas, który trwał 5 lat...
Przepraszam, że nie byłem w stanie Ci zagwarantować bezpieczeństwa wtedy..
Ale teraz... 
Teraz już jesteś...
Jesteś ze mną.
Jesteś blisko mnie.
Może...
Może będę kiedyś w stanie powiedzieć Ci coś jeszcze?
Na razie.. 
To będzie moja mała tajemnica, dobrze Kyungsoo?
Kiedyś się dowiesz..."

Kyungsoo czytał ten list po raz kolejny nie bardzo wiedząc kto go zostawił. I nagle do jego sali wszedł wysoki, o ciemnej karnacji brunet uśmiechając się nieśmiało.
"Kim jesteś?" zapytał Kyungsoo po cichu przechylając delikatnie głowę w prawo.
"Jestem Autorem" odpowiedział chłopak siadając na łóżku Kyungsoo.
"Autorem? Autorem czego?"
"Autorem ciebie, mnie, nas..." odpowiedział mu brunet i złapał szatyna za rękę. Kyungsoo spojrzał na niego niepewnie, ale odwzajemnił uścisk dłoni, na co Autor uśmiechnął się delikatnie.
"Pozwolę ci przeczytać to, co zdołałem już zapisać o tobie, mnie, o nas, jeśli tylko chcesz"
"Chcę" szepnął Kyungsoo i pierwszy raz od dłuższego czasu uśmiechnął się.

3 komentarze:

  1. Tak jak wcześniej napisałam, że mi ciepło w spodniach (nie, nie posikałam się xDDDDDDD) tak teraz fluffciowo napiszę, że mi ciepło na serduszku po przeczytaniu tego ^^
    Spinaj tyłek i szybko publikuj resztę, bo cię zjem tak jak Baekhyun miał jeść Chanyeola xDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały fanfic będzie wychodził do końca przyszłego tygodnia, a składa się z 4 rozdziałów... C: cierpliwości unni, cierpliwości C:

      Usuń
  2. Jestem poruszona to jest takie piękne ;__; czekam na ciąg dalszy~

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.