22 marca 2014

Dziekuję :3

Na początku, chciałabym podziękować wszystkim, którzy piszą komentarze, odwiedzają bloga, czytają to, co piszę, a także przesyłają mi swoje opinie. 
Cóż, jestem tu od.. roku i niecałego miesiąca. 
Pisze mi się świetnie, po prostu, czuję swój żywioł, a Wy tylko mi to potwierdzacie. 
Dziękuję za wszystko.
Przechodziłam przez kryzysy, zawieszenia bloga, które trwały bardzo krótko na szczęście, przez załamania spowodowane osobistym życiem i wszystkim innym, co się kręci.
Wiem, że trochę ostatnio się opuściłam, fanfici wychodzą rzadko, przepraszam. 
Po prostu, skupiam się na tym, by jak najlepiej je napisać. 
Piszę bez bety, więc błędy czasami się pojawiają.
Dziękuję też za nominacje. 
 Za Liebster Award na tym blogu i za Versatile Blogger na blogu z HunHan.
Z zamówieniami z października dopiero teraz zaczynam się wyrabiać, choć niektóre zaczęłam już wtedy, teraz je kończę, ale nie wiem kiedy dokładnie który wyjdzie. 


Jeśli masz jakieś pytanie w kwestii fanfica, nowego rozdziału, jakiegoś nowego opowiadania/bloga, lub chcecie zapytać mnie o cokolwiek, co wam się przysunie na myśl, zapraszam na mojego aska. Chętnie będę udzielać wam odpowiedzi.


Jeszcze raz dziękuję.






PS. czy nowy szablon bloga jest dobry? :c

2 komentarze:

  1. nominowałam cię do Liebster Award. Więcej informacji tutaj:
    http://obsession-equos-love.blogspot.com/2014/03/jeej_23.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Versatile Blogger Award : http://obsession-equos-love.blogspot.com/2014/04/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.