17 stycznia 2017

THANK YOU SO MUCH

Dziękuję bardzo Wam wszystkim! Wszystkim, którzy choć raz weszli na mojego bloga! Za każdy komentarz, za każdą opinię, za każde wejście! naprawdę Wam dziękuję <3
Aż nie wiem co powiedzieć. Taka jestem dumna. To już 5 lat odkąd go mam. 5 lat pisania fanfiction o różnej tematyce. A zaczęło się od SHINee tak naprawdę, ale moja głupota spowodowała usunięcie obydwu fanficów </3 potem przyszło EXO i w sumie głównie o nich to jest.
Mam nadzieję, że pojawi się więcej fanficów o innych zespołach, możecie pisać w komentarzach jakie byście chcieli zobaczyć <3 Lesbijskie, gejowskie.. może nawet hetero? To już Wy decydujecie! :D
To wszystko dzięki Wam.  Naprawdę nie mam słów by opisać to, co czuję w tym momencie.
Na ten moment jest 91 007 wejść. 91 TYSIĘCY. Tak bardzo Wam dziękuję!
Kocham Was, do zobaczenia!
Wasza dumna Jaerinnie


PS. Jeśli ktoś chciałby się ze mną skontaktować, to proszę, tu podaję linki do moich kont:
☆ e-mail: yuu.kim.liu@gmail.com
☆ FB: >klik<
☆ ask.fm >klik<
☆ instagram @bejaejaeou >klik<
☆ kakaotalk @jaerinkim 
☆ line @kimjaerinah
☆ snapchat @jaerinah
☆ nr gg: 51464171

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.