29 stycznia 2014

LIEBSTER AWARD~



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
nie wiem czy miałam to pisać czy nie ;;;

Zaskoczyłam się, nie powiem. Czytałam kiedyś o tych nominacjach, ale nie sądziłam, że kiedyś sama ją dostanę... Dziękuję Emocjonalnemu Arbuzowi (wybacz, trochę śmieszy mnie ta nazwa XD) za nominację! ^ ^

A więc tak:
1. Co cię zainspirowało do rozpoczęcia przygody z pisaniem?
Cóż, zawsze dużo czytałam, więc sama w końcu chciałam spróbować z pisaniem. Pierwszego bloga miałam na onecie (XD) i tam właśnie zauważyłam, że ludziom podoba się to, co piszę. Było to oczywiście z yaoi ale z anime Fullmetal Alchemist/Fullmetal Alchemist Brotherhood. Miałam wtedy 12-14 lat, co jednak nie przeszkadzało mi wcale, a jak widać, moim czytelnikom z tamtego okresu również. 
Później mając już 15 przeniosłam się na .blogspot.com i tak zostało :3 

2. Czy masz jakąś rzecz/osobę, która jest twoją inspiracją?
Każdy fanfic opublikowany tutaj ma jakąś swoją inspirację z mojego życia lub po prostu chorej wyobraźni XD niektóre zachowania są inspirowane tym, co przeczytałam o danym członku zespołu. Inne, czymś innym.
SeKai "Sehun's Sweet Memories" inspirowane było moim związkiem a oneshot "Bądź ze mną zawsze i jeden dzień dłużej." również był inspirowany tym samym co SeKai ^^

3. Jest jakaś piosenka, która pomaga ci w pisaniu? Jeśli tak to jaka i dlaczego akurat ona?
nie. nie ma tej jednej piosenki, która mi pomaga. zazwyczaj do pisania fanficów nie słucham niczego, no chyba, że do najnowszego TaoHan (link tutaj) to piosenka użyta na blogu bardzo pomaga mi pisać :3

4. Gdyby trafiła się okazja do wydania książki, to jakim gatunkiem chciałabyś/chciałbyś  podbić serca czytelników?
Hm... Chciałam być pisarzem, nie powiem, ale nie zastanawiałam się zbytnio nad gatunkiem. Najbardziej optymalną opcją wydaje mi się romans gejowski, bo hetero nie byłabym w stanie ciągnąć tak długo.

5. Jaki jest twój wymarzony zawód? Dlaczego akurat ten?
Przez moją głowę przewinęło się sporo opcji zawodu w przyszłości, jednak od samego początku było: bycie aktorką, bycie piosenkarką czy pisarką. Obecnie jako, że od września wybieram się do technikum gastronomicznego na profil technik kucharz, to to będzie moim zawodem. Ale nie zaszkodzi spróbować wszystkich czterech :3

6. Masz możliwość zamienienia się ciałem ze sławną osobistością, kto by to był i dlaczego?
Chyba byłby to któryś z członków EXO lub B.A.P. Chciałabym zobaczyć jak to jest stać na scenie i śpiewać w różnych programach tą samą piosenkę i tańczyć ten sam układ, czuć się dumnym ze swoich fanów, oczekiwać kolejnego comebacku, tak jak wszyscy fani, zwłaszcza, jeśli nie było go dość długo. A kogo bym wybrała do zamiany? Kim Minseok (Xiumin) z EXO lub Bang Yongguk z B.A.P. 

7. Czy masz zwierzątko? Jakie?
Psa shih tzu-york imieniem Ruki ^ ^

8. Wygrywasz trzydniową wycieczkę do kraju, o którym zawsze marzyłaś/eś. Co byś chciał/a najbardziej zwiedzić, gdzie to jest?
Seul, Tokio lub Pekin. Pekin ze względu na to, że odkąd miałam 6 lat mówiłam, że chciałabym pojechać do Chin zwłaszcza do Pekinu, chcąc zobaczyć pozostałości cywilizacji chińskiej sprzed kilkuset lat.
Tokio bo kiedy zaczęłam tak naprawdę interesować się Azją i kulturą azjatycką, muzyką itp., powiedziałam sobie, że kiedyś zobaczę to miasto. Harajuku! 
Seul... Seul stolica Korei Południowej, kejpopy, miasto, które po prostu chcę zobaczyć, bo bardzo mi się podoba. 

9. Pisałaś/eś kiedy rpg? O czym było?
nawet teraz xD dzięki takiemu pisaniu poznałam moją dziewczynę <3
od pełnych seksu, przez pełne przemocy, ciągnąc przez słodką miłość aż do ślubów bohaterów.
szczerze: spodobało mi się to, mimo że na początku bałam się to pisać :c ale teraz, nie mogłabym przestać ^ ^

10. Jest coś, co zawsze chciałaś/eś mieć i byłabyś/byłbyś w stanie dla tego czegoś oddać wszystko co masz?
hm... Chciałam być zakochana z wzajemnością. I udało mi się.
dla Niej byłabym w stanie oddać wszystko! <3
chciałam też się rozwijać w kierunku śpiewania/aktorstwa i chodziłam to na kółko teatralne to teraz na zajęcia wokalne :3

11. Co lubisz najbardziej w swojej ulubionej porze roku?
co lubię w zimie i w późnej wiośnie?
zima: w zimie lubię to, że są święta, sypie śnieg, który po prostu kocham, wszystko wygląda bardziej magicznie. są też moje urodziny xD
późna wiosna: jest cieplutko, zielono (mimo, że w cholerę nienawidzę tego koloru xD), jest okej. kończy się rok szkolny, nie ma co narzekać xD


no dobra. teraz ta gorsza część. nie chce mi się tego pisać, pewnie i tak dostanę za to cośtam bo nie nominuję nikogo :c przepraszam ;;;;
skoro nie nominuję nikogo, to też tych pytań nie będę zadawać :c


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.