21 kwietnia 2013

3~


nadal nie mogę wyrobić ze śmiechu...
przed chwilką sprawdzałam przeróżne możliwości na http://en.shindanmaker.com/
Kekekeke xD
i wychodzi na to że:

  • koreańskie imię to: Kang Dong Jun  (ale i tak twierdzę że raczej Kim Jae Rin :3)
  • zaręczona z całym SuJu (kekekekke xD bawi mnie to)
  • prawdziwa miłość to TOP (ehh, nie prawda! ><)
  • kumplem  jest Hoya (ahahaha, fajnie ^^)
  • zaginionym bratem jest SeHun (awwww, fajnie <33)
  • Byłam całowana przez Laya mniej więcej jak rzucił mnie na łóżko. (awww, to takie słodkie, ale i tak wolę kogoś innego z EXO xD)
  • Wyjdę za Krisa i będziemy mieli 3 dzieci  (ahahahaha, fajnie <3)
  • Wyjdę za D.O. a na przyjęciu będzie 235 gości. Chanyeol wkroczy na nie i zacznie śpiewać SHERLOCK (ahahahaa, to mnie śmieszy, bo mina D.O. zapewne była by taka O_________O xD)
  • Będę przyjaciółką Sungmina, który  chce się ze mną umówić. (kekekeke xD)
  • Moim ulubionym OTP z EXO jest Kaido. (nieprawda, bo XiuHan i Taoris! kekekeke, chociaż dobrym Kaisoo nie pogardzę :3)
  • Ulubionym OTP z BIGBANG jest Tobae  (również nie przepadam ;-;)
  • Jestem w EXO M i jestem twarzą grupy. (była tam jeszcze informacja o tym, że jestem ****r xD)
  • Jestem lustrzanym odbiciem Arona ale przeciwieństwem Yesunga.
  • Wyjdę za DaeSunga. (kekekekekekekeke, nie,)
  • moja specjalna moc to zamrażanie i jestem w stanie utrzymać 654688 wielorybów. (kekekeke, moc zamrażania a'la XiuMin? <33 a tak wgl aż tyle wielorybów? a tak wgl, to po kiego mam je trzymać? ;-;)
  • Chciałabym pójść do Disney Landu z Baekhyunem ale Xiumin wie i całuje mnie (awwwww, takie to suodkie <333 mrrr.. kocham cię XiuMin <33 kekekeke.)
  • Będę mieć syna z Henrym.  (a, wie ktoś co znaczy bratty? bo ja niestety nie TT-TT)
  • Jestem żoną Shindonga, mam romans z Kibumem, następnie całuję Shindonga i wychodzę za mąż za Sungmina (kekekekeke, ostatecznie padło na Sungmina. ale zaraz, my z Shindongiem wzięliśmy rozwód? O____O)
  • Poślubię Heechula ponieważ on jest moją pierwszą prawdziwą miłością i wypełniamy siebie nawzajem. (kekekeke, uroczo xD)
  • Poszłam do parku z Zelo i grałam w gry kiedy Zelo patrzył (co to ja forever alone żeby sama grać? TT-TT)
  • Pocałowałam Tao i potem zwymiotowałam na jego ramiona *O________O oczy D.O.* (z tym rzyganiem mogli sobie odpuścić, bo ogółem jest uroczo <33)
  • Uprawiałam sex z Baconem kiedy SuHo walczył z Krisem. (ahahahahahaha ładniej napisać nie mogłam ;-;)
  • Dmuchałam jakieś kawałki z SuHo kiedy Suho dotyka penisa z Tao. (O___________O okeeeeeee)
  • Uprawiałam sex z Chenem kiedy Bacon denerwował Tao z XiuMinem. (znowu ten sex xD)
  • Płakałam z Kyungsoo kiedy Bacon uprawiał sex z Layem (nie dziwię się nam xD Laybaek? Baeklay? Layhyun? ahahaha, to dziwne O__O)
  • Ren całuje moją szyję bo chce zobaczyć swoich rodziców (fajnie, fajnie, tylko czemu szyję? O_O)
  • Będę się umawiać z EXO main fuckerem (?) przez 5 dni odkąd zostaliśmy kumplami. (ahaaaa znowu to ****r było ale chyba o fucker chodziło xD)
  • Będę się umawiać z main fuckerem z Boyfriend przez 3 godziny a potem wyjdę za niego. (ahahaha, małżeństwo po 3 godzinach, keke. znowu to ****r xD)
  • Razem z Hoya będę śpiewać o perfekcji Krisa (kekekekeke, Pan Kris Idealny?)
  • Będę grać w scrabble z Zelo w siedzibie NamStar. (okeeej, Zelo, poddaj się xD)
  • Mój chłopak to Sehun, on naprawdę mnie kocha :) To nie jest LuHan, on już umawia się
    z SeHunem...
    (kekekekek, turlam się po podłodze xD to jak SeHun grasz na 2 fronty? mi tam pasuje nawet, może być trójkącik xDD HunHan jest wszędzie! XDD)
nooo, to tyle. to było naprawdę dziwne.
ale no cóż, wyobraźnia ludzi jest przerażająca w pozytywnym sensie xD
okej, to teraz jeszcze prośba aby zaglądać do poprzedniej notki i pisać komentarze odnośnie nowego opko :3

XieXie~ :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.