10 maja 2013

Zwykła rozmowa?

LuHan-czerwony
XiuMin-niebieski



*Połączenie: XiuMin*
XiuMin, mam na ciebie ochotę.
Lu, jestem teraz w pracy.
Ale ja naprawdę chcę się z tobą pobawić.
LuHan, to nie jest odpowiedni moment na tego typu rozmowy.
Zrób sobie przerwę.
Nie.
To zacznę ci czytać bardzo złe rzeczy…
Nie.
Sam chciałeś.
Niczego nie chciałem, Lu.
Wsunął rękę pod materiał jego bielizny.
Przejechał językiem po jego penisie powodując dreszcze na ciele drugiego.
LuHan, naprawdę.
Zassał się na jego główce pieszcząc jednocześnie swoimi dłońmi jego stwardniałe już sutki.
Lu, przestań.
Zagryzł dolną wargę młodszego chłopaka, który w tym momencie jęknął.
Nie, błagam, tylko nie to…
Jak najwolniej potrafił wsuwał i wysuwał jego penisa ze swoich ust sprawiając mu torturę.
LuHan, przestań.
Wiedział, że kochanek zaraz dojdzie. Jego język pieścił główkę jego penisa.
LuHan, wygrałeś, błagam tylko przestań.
Sperma wytrysnęła do jego gardła.
Czuł, że zaraz sam nie wytrzyma, dlatego ustawił się przed jego tyłkiem i drażnił go samym dotykiem.
Lulu…
Zaczął coraz mocniej napierać na jego dziurkę. Po chwili już był w środku.
Ah…
Pchał mocniej uderzając w prostatę. Jęczeli oboje.
Mhhm…
Doszedł.
L-luHan… J- ja…
Ja też XiuMin…
Aaahhh~
Hmhmh…
L-LUHAN!
XIUMIN-ah!
Eh… Hmhhm… Lu?
Hmm. Tak?
Dzisiaj nie zaśniesz.
Liczę na to XiuMin.
*Koniec połączenia.*




1 komentarz:

  1. To jest świetne, szkoda tylko, zę takie krótkie, życzę weny ;*

    exo-fan-fiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.