21 lipca 2013

Twitter






Kim Jong In @kkamjonginnie

 @kyungsoodo hyung zgadnij co mam ^ ^





Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie no niech zgadnę, któraś z twoich sióstr zrobiła ci kitkę z włosów?






Kim Jong In @kkamjonginnie


@kyungsoodo nie! mam cały sezon Pororo na płycie! <3





Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie nieee.... idę do ciebie spać dzisiaj! ^u^




Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo hahahhha, wiedziałem! ale hyung... załatwisz coś do picia?






Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie dlaczego znowu ja mam coś załatwiać? rusz swoje sexy cztery literki do sklepu i sam sobie kup...





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo  ale hyung...






Do Kyung Soo @kyungsoodo


@kkamjonginnie hm?




Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
hyung... ja nadal nie jestem pełnoletni TT






Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie ah, no tak T.T ile chcesz?





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
nie wiem... to ty zawsze kupowałeś... i zawsze starczało... może 0,7? kkk






Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie ale ja dzisiaj nie piję ;-;






Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
hyung, ranisz TT.TT







Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie jutro muszę przecież kilka rzeczy na mieście załatwić kochanie ;;






Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
kochanie? O__________O kkk <3







Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie Jongin-ah... ?





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
tak hyung?







Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie a nie, już nie ważne... powiem ci jak już u ciebie będę ok? kkk





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
hyung... powiedz teraz! ;;







Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie Jongin-ah.... nie






Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
hyung! proszę~ [media.tumblr]






Do Kyung Soo @kyungsoodo


@kkamjonginnie ... jonginnie... dobra, wygrałeś... napisałem kochanie bo tak uważam i kropka ;;




Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo  naprawdę? ja też tak uważam hyung! <3







Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie what... wait... idę... wychodzę... zaraz u ciebie będę....





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
hyung... kocham cię^^






Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie jongin-ah~ opanuj swoje hormony ;; nie pisz takich rzeczy publicznie TT





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
a czemu hyung? krew ci z nosa leci czy spodnie zrobiły się za ciasne? hahahaha 





Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie JONGIN-AH MÓWIŁEM COŚ O TYM! nie publicznie ;;





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
hahahahahhahaa! tak czułem hyung! spokojnie, jak przyjdziesz to ci pomogę uporać się z twoim MAŁYM problemem hahhaha kkk





Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie jedyny problem z jakim będziesz musiał się uporać to to, że dostaniesz sok pomarańczowy zamiast TEGO do picia kkk 




Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
a to niby ja mam opanować hormony hyung~ ktoś tu jest niegrzeczny kkk






Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie chodziło mi o piwo głupku TT





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
cicho.... wiesz, chyba jednak włączę coś innego zamiast Pororo...





 Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie zablokuję ci dostęp do wszystkich stron typu redtube....  jeśli tylko dowiem się że na takie strony wchodzisz! obiecuję.





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
chodziło mi o Spider Man 3... hyung? naprawdę zaczynam się o ciebie martwić





Do Kyung Soo @kyungsoodo

 @kkamjonginnie aaaa... jejku, teraz wszyscy wiedzą, że jestem zboczony TT






Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
 hahahhahaha hyung, tego się nie spodziewałem kkk






Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie czuję się dziwnie teraz... ;;





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
nie jest tak tragicznie hyung! kkk bywało gorzej^^






Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie ale jak to gorzej O___O





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
noo... chociażby jak wtedy powiedziałeś mi że *blablablablabla tajemnica kyungsoo hyung*





Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie jejku, musiałeś przypomnieć? ;;





Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie
zaraz będę u ciebie ok?





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo
dobrze hyung! będę czekał.... ale kupisz mi prawda?




Do Kyung Soo @kyungsoodo

@kkamjonginnie jonginnie... dobrze, kupię ci. ale tylko 1.





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo jeeeej <3 kocham cię hyung!






Do Kyung Soo @kyungsoodo 

@kkamjonginnie mówiłem żebyś opanował swoje hormony! ale dobrze... też cię kocham^^





Kim Jong In @kkamjonginnie

@kyungsoodo dziękuję hyung~



2 komentarze:

  1. Boże.... to jest ZA-JE-BIS-TE <333
    Super pomysł, super napisane i ich mini-sprzeczki są KAWAII <3 lof xD

    "jak przyjdziesz to ci pomogę uporać się z twoim MAŁYM problemem hahhaha kkk" - MOJE ŻYCIE NIE MA SENSU XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam >.< piszesz genialne opowiadania xD i ten wspaniały ppmysł i jeszcze kaisoo *o* a te skojarzenia >.<

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad, który nie zginie, mimo mnóstwa kątów i korytarzy bezkresnego świata fanficów.